מקווה ישראל

בית הספר הדתי

תיכון שש שנתי ייחודי זה פונה לקהל הציבור הדתי ומציע חווית לימודים הוליסטית המשלבת לימודים תורניים וכלליים עם חינוך לערכים. כאן נהנים התלמידים והתלמידות מלימודי חקלאות, מקצועות ליב"ה ותעודת בגרות מלאה, באווירה לימודית שבה שזורים ערכים דתיים.

צוות בית הספר חרט על דגלו את הטיפול הפרטני בכל תלמיד ותלמידה, וזאת במטרה למצות את הפוטנציאל האישי ולמקסם את ההישגים. אנו עורכים מיפוי ומעקב אחרי התקדמות התלמידים, מציעים הוראה מתקנת כאשר נדרש, לצד מערך נרחב של מערכת תגבורים, המועברת על ידי צוות מורי בית הספר, מדי יום, בתום יום הלימודים.

במסגרת ייחודית זו אנו מעודדים את התלמידים לבטא את כישרונותיהם בצורה המיטבית, ברוח אוהדת ורצינית, מתוך שאיפה למצוינות וחירות המחשבה. הצלחתנו נמדדת בלא פחות מהצלחתכם, הן בפן האישי והן בפן המקצועי ולכן, אנו שואפים להצמיח תלמידים האוחזים בערכי הנתינה, אחריות, אהבת האדם, מנהיגות, מעורבות חברתית וציונות ברוח מורשת ישראל, היהדות ועדני התורה. צוות בית ספר מקווה לראות בבוגריו, צעירים הרואים בשירות בצה"ל או בשירות לאומי משמעותי – זכות, שליחות ותרומה לחברה. אנו גאים לראות אתכם, דור אחר דור, מקימים בית נאמן בישראל, ובכך ממשיכים את שושלת הדורות כאזרחים למופת.

בבית ספר זה מתקיים יום לימודים ארוך שנפתח בתפילת שחרית ומסתיים בשעות אחה"צ. 

כפר הנוער מקווה ישראל מאפשר קליטת תלמידים המעוניינים בתנאי פנימייה דתית, חדישה ומרווחת הכוללת כלכלה מלאה, חוגים ופעילויות בשעות אחה"צ והערב.