| דף הבית | אודותינו | משאבי אנוש וארגון | בוגרים | מרכז מבקרים | להרשמה | גלעד לזכרם |
| French | English |


לאתר הרשמי
דבר מנהלת
מנהלי המדור הכללי לדורותיו
מידע כללי על ביה"ס
לוז בית ספרי
קיימות
שכבות
חטיבת ביניים
המסע לפולין
משלחות חו"ל - Youth Exchanges
תוכניות ופרויקטים
הכלת תלמידים
האחר הוא אני
מועצת תלמידים
אירועים תשע"ד
ט"ו בשבט תשע"ד
שיח כפר
הפרח של המדינה
צפייה בהצגה "הנחשול"
משורר אורח
בוקר תיאטרון
חידון "סודקות את תקרת הזכוכית" תשע"ד
חלוקת תעודות מחצית- תרומת דם י"ב
מפגש עם אתגר קרת
הצגה ופעילות בנושא מגדר
טקס חלוקת תעודות זהות לתלמידי שכבת י'
מסטר שף צמחים
אירוח משלחת מאיטליה 2014 Italy
ערב סטנדאפ
יום השואה תשע"ד
עיצוב סביבתי
התנדבות כיתה ט'
מצעד הספרים תשע"ד
שוק איכרים בי"ס שדות בית דגן
טקס שבועות
תלמידי מקוה ישראל בתכנית "טוקר בצהרים"
יום ירושלים תשע"ד
איסוף תרומות
מסיבת סיום מחזור צ"ג
אירועים תשע"ה
אירועים תשע"ו
מכתבי הערכה ופרסים תשע"ד
מכתבי הערכה ופרסים תשע"ה
מכתבי הערכה ופרסים תשע"ו
ועד הורים מוסדי
גלריות - Gallery
גלריה תשע"ו 2016 Gallery
תמונות מחזור -Yearbook Pictures
מרוץ ניווט לזכרו של יונתן עברון

 

מפגש סינכרוני עם אתגר קרת- "הסיפור, הסופר והאתגר"

ביום חמישי האחרון ה- 20 לפברואר השתתפנו במפגש סינכרוני ארצי לתלמידי חטיבות הביניים. במפגש זה נחשפנו דרך רשת האינטרנט להכרות קרובה יותר עם הסופר המוערך אתגר קרת. מפמ"ר ספרות דר' שלמה הרצוג ראיין את אתגר קרת ונעזר לצורך כך בשאלות שנשלחו אליו מתלמידי בתי ספר מרחבי הארץ.

כהכנה למפגש יחודי זה  נלמדו בכיתות שני סיפוריו של אתגר קרת  " לשבור את החזיר" (מתוך:" געגועי לקיסינג'ר") ו"הסיפור על נהג האוטובוס שרצה להיות אלוהים"(מתוך "הקייטנה של קנלר") ושלחנו שאלות למשרד החינוך עבור אתגר קרת.

במהלך המפגש התכנסנו בכיתות שיועדו לכך ,הקשבנו בתשומת לב לסיפורים שמאחורי כתיבת לשבור את החזיר והסיפור על נהג האוטובוס, ונענינו להזמנה להעלות שאלות ולהשתתף בשיח בקבוצת הארוע בפייסבוק. שיח זה החל בזמן הארוע ונמשך גם כעת, ובו מייצגים אותנו בכבוד רב: מאי כהן (ז-2), ענבר הורנשטיין (ז-3) ופלג צדוק (ט-3). 

 

עינב וירדן רוזנבלום מתארות את חוויותיהן מהמפגש: ( ז-2, ז-3)

"המפגש התקיים דרך המחשב. עיקר הדברים סופרו על ידי אתגר קרת: כיצד התחיל את קריירת הכתיבה שלו? כיצד החליט להיות סופר? אתגר קרת התייחס לסיפורים רבים בינהם שנים שלמדנו בכיתה: לשבור את החזיר והסיפור על נהג האוטובוס שרצה להיות אלוהים.

150 בתי ספר שמעו את הראיון עם הסופר וכל בית ספר שלח באמצעות אתר המפגש שאלות וענה על סקרים. אחת השאלות המעניינות שנשאלה התייחסה לקריאת ספרים. רוב התלמידים בסקר הגדירו את קריאת הספרים כהנאה.

נהננו מאד לשמוע את אתגר קרת, בעיקר כיצד הגיע לכתיבת הסיפורים, כיצד באים הרעיונות וכיצד החליט להיות סופר"

 

שלמי תודה:

לשרון חלד מנהלת חט"ב על ארגון היום.

להנהלה- על התמיכה.

לניסים מזרחי- סגן מנהלת חט"ב- על הביצוע בזמן אמת.

לרכזות השכבה והמחנכות – על התמיכה והעזרה בבחירת נציגי התלמידים.

למורות לספרות בחטיבת הביניים- על הכנה נהדרת של התלמידים לקראת המפגש.

לחנוך חזין איש המחשבים- תודה מיוחדת על ההכנה והתמיכה בזמן המפגש.

לחני ספיר- על העזרה עם המערכת .

 תודה למלווי הכיתות בזמן המפגש: ירדן שניידר, שירלי זבולון והדר אלמלם.

תודה לנציגנו התלמידים בקבוצות הדיון: מאי כהן  (ז-2), ענבר הורנשטיין (ז-3)

ופלג צדוק (ט-3).

מאחלת לכולנו ימים טובים נוספים

של מפגשים עם אנשי תרבות.

בברכה

חגית הורוביץ

רכזת ספרות- מקווה ישראל- כללי


עיצוב: עצם הרעיון